Ik heb dit jaar het podium vormgegeven als een lenteboerderij, zodat de decoraties ook voor het schooltoneel gebruikt konden worden.
Ik heb dit jaar het podium vormgegeven als een lenteboerderij, zodat de decoraties ook voor het schooltoneel gebruikt konden worden.
Ik ging vandaag naar een poppenbeurs, bijna aan de andere kant van het land. Ik heb nog nooit zoveel rebornpoppen op één plek gezien! En, natuurlijk, ik ging niet zonder iets kopen. Ik heb voor mijn roodharige kleintje een compleet charmante brunette, fee Mufly Antonio Juan, en de kleine Lynmon Baby in een mutsje nr. VA303624 10 cm gekocht. En een miniatuur vintage kinderwagen.
Collega’s en leerlingen zijn erg blij met de lenteversiering van onze ramen. En ook dit jaar heb ik weer alle ramen van de school beplakt met takken van bloeiende kersenbloesems.
Ik heb op basis van de beschrijving een zo’n schattige kleine olifant gemaakt van pluchegaren.
Ik heb al heel lang niets meer geborduurd met kralen. En vandaag heb ik in een creatieve bui deze leuke armband in een uur gevlochten.
Masha heeft haar nieuwe Lego Botanica-serie verzameld – de Chrysant en de Gelukkige Bamboe.
Ik heb de school gedecoreerd voor Valentijnsdag. Versierd met hartjes bij de ingangen en alle ramen, en op het podium – een verliefde teddybeer.
Masha had verzameld haar mooie Lego-boeket, het paste heel goed in de Parijse theekop-vaas.
Ik heb vandaag bij de uitverkoop de Na-Na-Na Surprise minis Serie 1 gekocht. De meisjes heten Sarah Snuggles, Misha Mouse, Aspen Flaff en Katherine Whiskers.
Vandaag heb ik, tussendoor, nog een ansichtkaart van een diamantenmozaïek met bloemen gemaakt.